wtorek, 19 lipca 2016

Kocham cie....

"Wreszcie zaczęłam wierzyć w coś, co nazywam fizyką poszukiwania. To siła natury, którą rządzą prawa tak realne jak prawo grawitacji. Zasada fizyki poszukiwania brzmi tak: jeśli jesteś wystarczająco dzielny, aby zostawić za sobą wszystko i wyruszyć na poszukiwanie prawdy zewnętrznej lub wewnętrznej. Jeśli wszystko co napotkasz na swej drodze potraktujesz jako podpowiedzi i wszystkich napotkanych ludzi jako nauczycieli. Jeśli jesteś w stanie wybaczyć sobie kilka gorzkich błędów. Wtedy prawda nie będzie przed Tobą zatajona".



Odtajniona prawda, prawda sobie tylko prawdziwa. Kolejny obraz prawdy stanął jej przed oczami. Tak, przecież prawda ma wiele barw. Najbardziej ekscytującym zadaniem jest poszukiwanie prawdy na portalu randkowym. Uśmiechała się do siebie czytając wiadomość od Wielbiciela

 *** "kocham cie zakochałem sie w tobie bo jestes inna niż wszystkie tutejsze kobiety
 blagam pozwol mi zabrac się do bawarii  dam ci wszystko o co mnie tylko poprosisz wiem ze to ty jestes ta jedyna po prostu wiem"

Miło mi to czytać, ale sądziłam,że ten temat zamknęliśmy już jakiś czas temu... - napisała mu ponieważ już dawno rozmawiali i jak pamięta była okropną zołzą... Przyjemny z wyglądu człowiek już na samym początku ich korespondencyjnej znajomości wydał jej się dziwny. Jakiś wewnętrzny głos szeptał UWAGA!

 *** mowie ze kocham bo tak to czuje milosc jest slepa i taka zostanie to serce mna kieruje mowi jak i co robic i to jest piekne i tego sie nie boje i wiem ze ryzykuje ale wszyscy ryzykujemy w kazde dziedzinie i na kazdym szczeblu naszego zycia i kpiszac kocham czuje to nie boje sie tego pisac i ryzykuje piszac to do CIEBIE BOWIEM ZE mozesz mnie tez negatywnie ocenic ja sie nie obrazam bo nie potrafie prosze o teledfon bede dzwonil

Daj spokój...

 *** wedle zyczenie nie moge sie mn narzucac bo to jest tez nie grzeczne wybacz prosze z wiekim szacunkiem dla Ciebie

Miłego wieczoru

 *** wiem ze bedziesz szczesliwa szkoda ze nie moge byc czescia twojej radosci 
potrafie tanczyc a po tancu wziasc cie na rece zaniesc do sypialni grzecznie polozyc mocno przytulic i pozwolic nam zasnac
nie mozliwe jest znalezienie osoby,ktora cie nie zrani... znajdz wiec taka dla ktorej warto cierpiec...dla mnie ty nia jestes.Uwielbiam cie kocham cie ponad wszystko, to przyszlo caly czas dziekuje za to zejestes twoj wielbiciel 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz